Vardagsmotion!

Återanvänder nog en gammal rubrik men den är ju så bra! Tack gud för vardagsmotion! Kännde idag när jag vr på väg hem från jobbet att jag är så tacksam till att det är gångavstånd till jobbet. Det tar mig ca 20 min att gå hemifrån till jobbet, lite mer när jag går ända från skolan. Idag har jag gått totalt 55 min till o från, och det bara för att jag måste ta mig till o från jobbet!
Visst, man kan ju sätta sig på bussen, vilket jag oxå alltid gjorde förr i tiden. Men nu känns det lixom att det tar emot! Speciellt nu när det ff är ljust ute och hyfsat bra väder. Visst, det bärjade regna halvvägs hem men jag var ju så förutseende imrose att jag tog med mig paraplyet! Och det är ju ff varmt ute! Så ajg kan itne heller skylla på det. Det låter nog annorlunda när hösten blir kallare ochd et blåser eländigt etc etc....men än så länge så går det bra. Dessutom tror jag att jag nog ska investera i ett par ordentliga stövlar.....då kan jag ju gå även om det är eländigt väder.....kanske en ordentlig regnjacka oxå.....hmmm tål att tänkas på!
Så varöfr ärd et så himalsn skönt med vardagsmotionen då? Förutom att man så klart får gratismotion för att man måste ta isg till o från jobbet. Justd et att det är GRATIS MOTION!  IDag jobbar maken över och jag orkar inte ens tänka på att jag skulle ta mig till gymet efter att han kommit hem vid halv åtta. Dessutom har jag ont i hvuudet idag och gymma då finns inte i min värld. Då har jag iaf rört på mig idag vilket ju är kanon! Speciellt nu när man ska försöka ta tag i semesterkilona! Tack o lov så är det inte jätteilla o jag är ff medlem i 50-klubben. Men likförbannat ska man ta tag i dessa eländiga kilon som vägrar släppa en........

Nåja....resan ner mot mål fortsätter!!!
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?