Sjukstuga...eller nåt...

Blärk, Putte har varit sjuk halva förra veckan men jobbar igen. Barnen hostar o snorar men har iaf ingen feber tack o lov. JAg har nåt på G, har haft on i huvudet, kännt mig allmänt seg, fryser till o från och igår nös o snorade jag halva dagen. Har oxå nån känning i halsen men itne jätteont. Det är som om det är en förkylning som lurar i kroppen men inte riktigt vill bryta ut. Har jag otur ligger jag väl helt däckad i helgen när jag är ledig.....fast eg har jag inte tid då heller. Lova har juluppvisning med jumpan på lördag. Och Linus har innebandysammandrag på söndag. Och så ska julgraanen kläs....o jag ska baka lussebullar till Putte....mmm ni hör va? Har inte tid o bli sjuk nu.....

Och inte nog med det, jag har jäääätte ont i ryggen oxå. Tror jag har mens på G och jag har så ont att jag tror jag kreverar.....

 

Ja jag gnäller bara idag.....ska försöka tänka positivt....

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?