Dagen M är här igen!!!

M= Mello!! Ja jag vet att jag är knäpp, men Melodifestivalen RUELS! Idag börjar spektaklet igen och jag har laddat med att förhandslyssna på bidragen på svt´s hemsida och köpt Schlagerbiblen (Aftonbladets bilaga om melodifestivalen).

Känner att en hel del låtar behöäver man nog höra hela låten innan man akn säga omd e är bra eller inte....SOm tex hårdrocksbandet PAin of Salvation, jag skulle ju eg vilja rösta på dom och tycka att det är bra bara för att det är hårdrock, men det är en ballad och den första minuten man hör kan jag inte avgöra om jag tycker om det eller inte.....hoppas att det blir nåt mer än bara det....annars får den inte min röst, så är det. Hur bra röst han än har! Men förhoppningsvis växer låten under dessa 3 minuter.....

Men redan efter förhandslyssningen har jag 2 favoriter. Ola har ju en glad poplåt och det svänger. Gillar den massor! Och så gillar jag Salem Al Fakirs låt. Ser fram emot att få hörta hela låten! Så mina 2 favoriter till finalen blir dom...Får se om jag har ändrat uppfattning ikväll efter showen....
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?