God morgon!!

Det är redan onsdag och jag har inte vairt här inne sen i fredags, fy skäms på mig!

Kryssninge förlöpte himlans bra, käre maken fick dock stanna hemma då han var dålig. Nordman var hur bra osm helst och dagen efter kune man köpa en skiva på plats och få den singerad. Vi kom dock för sent och lyckades inte med att få nån skiva, men ett foto med barnen fick vi iaf. :)  Sen visade det sig att jag ju redan hade skivan hemma...hade helt glömt bort att jag fått den....HAha. :)

Det tog en timme för båten att lägga till dock nrä vi väl kom till Sthlm, allt pga detta hemska snö! JA jag säger hemskt nu för jag är sååå trött på eländet nu! Och kallt ahr vi haft det oxå. Just nu är det 9 minugrader, det var närmare 13 imorse. I måndags var det -22 grader!! Till slutet på veckan har dom lovat plusgrader....snacka om skillnader....

Nu ska jag dock ta och bege mig mot jobbet.....i kylan.....heja mina luftrör som får jobba....hatar snö, hatar astma.... bläää....
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?