Jahapp vad säger man!?

Kvällens delfinal är slut. Nu har man alltså hört alla 32 låtar i prets startfält på mello och jag kan kontatera att det varit sämre än på måååånga år. Fast idag fanns det faktiskt 6 st av 8 som gick att lyssna på, tom så jag kommer att kunna tänka mig och ha dom som mp3 ett tag i mobilen...

JAg hade ju förhoppningar om låtarna innan kvällens final. Ändrade uppfattning under kvällens gång. Jag gillade Neo massor och tyckte det var roligt att han kom till andra chansen. Pernilla fick göra honom sällskap dit. Peter Jöback var grym och den låten kommer nog att växa för varje gång man hör den. Den andra finalisten Anna Bergdah(? heter hon så??) var definitivt inte en av mina favoriter.....men jaja.....

Nästa vecka blir det intressant. Då kommer telefonen gå varm.....blir en dyr räkning. :)



Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?