Jajjemen!!!

JAg är ju bara bäst på att gissa! JAg borde fanimig sitta i juryn! :D HAha, eller hur?!

Hur som helst är jag superduper nöjd emd att mina favoriter ikväll gick direkt till finalen och slapp gå via den jobbiga andra chansen. Lovas favorit Linda P gick tyvärr inte ens till andra chansen, och hon var sååå ledsen....om tårar kunde ändra på resultatet så borde det ha hänt idag...

Men jag sak få se Ola o Salem i Globen!!!! Heja heja!
Postat av: Amanda S
URL: http://thinkyouknowme.blogg.se/ 2010-02-07 / 10:59:38

Sv: de va helt klart bäst att Ola o Salem gick till final ja gissade på att dom skulle dit oxå ^^

Va oxå besviken på Pain of Salvation tycker Någon annan förtjänade den platsen i andra chansen :)



Naww tack ja mello e helt klart på topp nu :)

Kommer kolla din blogg oxå :)

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?