Mello imorgon då!

låtarna har man kunnat lyssna på redan sen början på veckan faktiskt. I vanliga fall släpps ju en minuts smakprov kl 15 på fredag eftermiddag då det spelas på radion. Sen kan man lyssna på låtarna på SVT´s hemsida fram tills kl 20.00 på lördag då Mello börjar. Men SVT har på nåt sätt lyckats läcka 2 av låtarna redan tidigare (Peter Jöback och Sibels) och för att de itne ska bli diskade elelr ha mer chans än andra så släpptes alla låtar tidigare. :)

Så då har man ju hunnit lyssna på låtarna ett antal gånger redan och jag tycker så här (när jag hört 1 min av varje några ggr): Sibel o Jöback till final, Sen är jag mer osäker om andra chansen men Pernilla o Neo skulle jag nog säga...

Men sen kanske jag igen ändrar mig när jag hört låtarna....

Jag återkommer så klart i ämnet!

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?