Mello imorgon igen

Har i vanlig ordning tjuvlyssnat på klippen på svt.se och kan konstatera att låtarna är iaf bättre denna gången än förra lördagen. Synd att man missar det imorgon dårå...fast jag kommer ju att ha minst lika roligt ändå. Vi ska ju nämligen åka på kryssning, hela familjen, med Cinderella till Mariehamn. Ombord finns även Anette m familj (hennes egen och så mamma, syster och brorsbarn med respektive). Vi åker med för att fira Anettes mamma som har fyllt 65 år! Ska bli riktigt skoj! Med ombord finns även Nordman! Nice nice! :D

NÅja tillbaks till deltvälingen imrogon då. Innan att ha hröt hela låtarna igen så har jag ju så klart en uppfattning om hur  JAG villa tt det ska gå imorgon. Crucified Barbara och Alcazar till final. Elin Lanto och Johannes Bah Kunke till andra chansen. Det är alltsåd et jag vill!

Trolgitvis tar väl Darin nån av platserna dock....

Jaja jag får spela in delfinalen imrogon så jag får de allt i lugn o ro sen. :) För på båten finns det risk för att annat prioriteras...:D

NU är det OS som gäller här....Sverige-Vitryssland i hockey och Kalla på skidor...mycket nu!
Postat av: Anna-Lena
2010-02-23 / 16:48:25

Jag hittade hit! Kul att se din härliga blogg!

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?