4 arbetsdagar kvar....

Goosh vad skönt det ska bli med semester! Nu behövs det verkligen. Igår hade vi en väldigt jobbig dag på jobbet då det ringde konstant och det var folk inne i butiken hela tiden. När jag gick hem vid halv sex så hade det äntligen lugnat ner sig....

Samtidigt är det kul att det händer saker på jobbet. Tiden går så fort och vips så är arbetsdagen slut. Men jag hoppas på några lite lugnare dagar innan helgen så jag hinner klart med det jag ska innan semestern...

Vädret den fortsätter vara OK. Solen lyser o värmer och jag bara hoppas innerligt att den fortsätter med det i några veckor till. Jag vill inte ha en upprepning av Ålandsveckan vi hade för två år sen då det regnade konstant....

JAg ser fram emot lata dagar med grillad mat, goda drinkar, sol o värme och bad bad bad....OCh stavarna ska så klart oxå med till Åland. Minns från förra gången att det fanns bra ställen att gå runt på, bra vandlingsleder. Lite motion måste man väl lyckas med att få oxå...så man inte pöser iväg helt. :D

MEn nu snart är det dags för en arbetsdag igen...
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?