God bok, hyfsat väder, vin och EM

1a veckan är snart avvrkad! Det var ett smart drag att dra till Åland det första vi gjorde på min semester. Jag har verkligen totalt kopplat bort jobbet och även fast jag "bara" varit ledig i en vecka hittilss så känns det som jag varit borta längre. Alltså är det som jag trodde, jag måste komma bort hemifrån för att riktigt kunna koppla av.

Vi har ju som sagt varit på Åland i en vecka och vi har haft rätt OK väder. Lördagen började bra, med lite moln och en del sol men till kvällen kom regnet....o jga trodde det var lixom början på eländet. Men se det var det inte. Visst, vi har inte haft några 30+ värmegrader och inte strålande sol heller varje dag men det har inte heller regnat konstant. Vi hade regn bara i nån dag, och inte heller då var det hela dagar. Vi har varit o spelat minigolf ett par dagar, vi har varit på en fårgård och sett på djuren där, vi var till Mariehamn och fikade hos en kollega fr Viking Line och rott båt och så har vi bara slappat och passat på att sola när solen har tittat fram och barnen har även badat några gånger. Vi bodde jättenära en liten strand där man kunde bada. Perfekt. O på kvällarna har vi tittat på friidrotts EM. :D Jag gilalr ju att kolla på friidrott och tyckler det var perfekt att det har varit just den här veckan, när vi inte haft så många kanaler att välja emellan.

Så min försrta vecka på semstern kan sammanfattas med några väl valda ord: Slappande i hyfsat väder, bra läsning, samvaro med familjen, vin och EM!! :D


Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?