Länge sedan!

Nu var det så länge sen jag skrev ett inlägg så jag lixom bara måste skriva! :D Inte vet jag om det blir nåt vettigt sagt men men...

Jobbet rullar på i vanlig mak och semestern närmar sig.....fast jag har ju drygt 2 veckor kvar att jobba. Fick en liten ond aning imorse om vädret....Det har ju varit så himlans fint nu ett tag så jag belv orolig för att vädret kommer att svänga o bli dåligt lagom när jag har semester......Jag hoppas det inte stämmer dock. Vi har bokat en stuga på Åland i en vecka och jag vill inte ha samma otur som sist vi var där ( för två år sen). Då regnade det hela veckan! Det vill jag absolut inte vara med om igen.

Jag o kollegan pratade om sommar-vädret idag på jobbet och konstaterade att somrarna faktiskt var så här fina mer eller mindre hela lovet när man själv var liten....eller kanske man bara minns det varma o soliga???

Efter Ålandsveckan ska vi besöka barngastro-enheten på Huddingen sjukhus med Linus och sen bär våra vägar söderut. Vi har bokat 2 nätter på hotell i Malmö och sedan ska vi våldgästa käraste Kaffe o Conny i några nätter i Göteborg. Det ser jag fram emot! Älskar Göteborg!!


Nä det blev inte så vettiga tankar från mig nu....återkommer en annan gång! :D
Postat av: Mona Sipinen
2010-07-11 / 17:38:26

Såklart vädret håller i sig!! :) va inte orolig.. Visst blir de lite regn ibland men absolut inte som förra sommaren, jag lovar!!! :P (hoppas ja har rätt ;) ) Vilken vecka ska ni till Åland? Ska dit själv, pappa är därifrån så jag har en massa släkt att hälsa på.. :) Jag åker dit den 27:e tror jag.. Kanske kunde ta en fika om vi är där samtidigt.. :) Kram på er i värmen

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?