Motion....

Jag hade ju en plan under min vecka på Åland...Jag skulle ta med stavarna och gå på promenader på Åland. Det skulle vara den motionen jag får eftersom inte gymet går att ta med sig...Först o främst så fick inte stavarna plats i bilen. JAg lovar, vår bil var fullproppad med grejer och jag valde att lämna stavarna hemma. (Hade jag tänkt innan vi började packa i grejerna så hade dom ju fått plats nånstans under alla grejer...men nu belv det inte så) Men jag resonerade som så att promenera kna jag ju även utan stavar.

ÅÅÅ så motigt det var att ta sig iväg. Men så en eftermiddag tog jag på mig träningskläderna, min mp3-spelare och gick iväg längs vägen...Men det blev bara 30 min promenad. Min tanke hade varit minst en timme. Men jag hade en massa flygfän på mig hela tiden. Eg är väl inte det så farligt i sig men jag är jätterädd för getingar och visste ju itne vilka varianter det var som flög runtomkring mig....Säkert bara vanliga flugor o så men de var tillräckligt irriterande då de flög vid ansiktet, i öronen osv....Så ja, jag gav upp! Det blev en promenad på 30 min. Bättre än ingenting ....

Postat av: Tant Kim | Design
URL: http://tantkim.blogg.se/ 2010-08-01 / 09:40:24

Ja urk och fy för flygfän i nyllet. :(



Okej, Nej vi tänkte nog inte direkt på att ni skulle hinna dit, då ni precis kommit hem från en resa, Eller iallafall jag tänkte så. Javisst var det trevligt, men jag är superrädd för getingar och det vimlade av dem där ute. :( Mycket mer än vad de brukar vara.. :O otroligt många..



Haha ja modig och modig, det är nog mer han som måste vara modig som ska sitta i passagerar sätet.

Skilsmässa tror jag nog inte det hade slutat i. Det går bra för mig och Henrik än så länge. Vi har bara övningskört en gång tillsammans. Men bara på parkering, Jag måste lära mig grunderna ordentligt innan jag kan ge mig ut på vägen igen. :P



Tack så mycket, jag ska göra mitt bästa. :)

Hoppas ni hade en bra resa på åland.

Kramar

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?