S*E*M*E*S*T*E*R

Japp, äntligen är det min tur oxå att ha semester!! Gud så jag har längtat. De senaste dagarna på jobbet har jag knappt varit där mentalt kan jag säga. Mentalt tog jag semester redan i början på veckan. :D

Men det känns att det verkligen behövs lite ledighet nu. Bara hoppas hoppas att alla väderleksrapporter man sett är fel. IDag är det rätt svalt ute, molnigt och solen har knappt visat sig....Bara det inte regnar hela den kommande veckan nu.....vi ska ju åka till Åland och vara instängd i en stuga i en hel vecka orkar jag inte med...JAg vill ha sol o kunna sola o bada! Lata mig o bara vara......

Ska se till o packa ner lite spel o böcker så man har nåt kul att göra oxå. Internet kommer man ju inte ha tillgång till vilket nog ifs kan vara rätt nyttigt....

Så det kommer att bli tyst om mig här. inget nytt ifs, även om jag har tillgång till internet så har jag ju inte varit värdlens bästa uppdaterare.....MEn jag ska bättra mig....efter semestern. :D

Nu packa lite och ta en drink kanske??

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?