Fixat på balkongen!

Äntligen fick jag tummer ur och fixade blommor på balkongen. Bättre sent än aldrig säg! :D
Putte har lovat göra det men det blir ju inte lixom gjort så lika bra och fixa det själv. Åkte iväg till Plantagen med Linus och köpte lite blommor och jordgubbsplantor. Det belv så fint.





Förmiddagen tillbringade jag på balkongen läsandes och solandes innan jag fick mitt ryck att fixa blommorna alltså. Nu är det dessutom molnigare ute så jag är glad att jag passade på att sola lite när tillfälle gavs. Vi vågar inte åka iväg några längre sträckor med bilen (som till stranden tex) eftersomd et är en lampa som lyser på bilen som måste fixas först. Men vi väntar på nån reservdel innan det går att ordna...
Postat av: Åsa (Valerina)
URL: http://valerina.wordpress.com 2010-06-28 / 22:04:01

Jättefint blev det :)

Postat av: Tant Kim | Design
URL: http://tantkim.blogg.se/ 2010-07-02 / 08:43:31

Tack så mycket. :D Känns väldigt bra att ha matten gjord. Jag gjorde ju bara den för att jag var tvungen till det då man måste ha matte A för att få ett slutbetyg. Om jag fick välja skulle jag inte läsa matte alls. xD



Jag vet inte. Det är om Henrik har tiden, Annars får jag komma själv. :P Nej just det han har ju fyllt år, Hälsa grattis i efterskott. :)

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?