Sommar!!!

Jo det är äntligen verkligen sommar!! Jag är superglad och älskar solen av allt annat just nu!! Sitter på min balkong och njuter av värmen och solen efter att ha varit iväg på en stvapromenad imorse på 80 minuter! Efteråt gjorde jag lite situps, armhävningar (8 st fr tå !! och 12 fr knäna) och plankan. Snart dags för duschen och sen kanske vv...

OCh ja det betyder ju alltså så klart att jag är ledig så här mitt i veckan. Jag och barnen ska åka iväg till Saltsjöbaden i eftermiddag för att fira Johannas student. Jag var en gång i tiden barnflicka åt Johanna och hennes mamma o jag har fått kontakt igen via facebook (ja även Johanna o jag är vänner på fb) och hon ville gärna att vi kommer på studenten så det är klart man gör det! Jag blev jätteglad att jag belv bjuden!



Värmen på min balkong just nu...förstår ni att man njuter?





Dator, kaffe och vatten! Då mår man bra!
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?