Vila i frid!

Detta beksed har jag väntat rätt länge så det kom egentligen inte som en chock, men det gör lika ont för det. Min farbror gick bort imorse, han hade cancer och hade mått rätt dåligt den sista tiden. Jag har inte träffat honom på väldigt många år, inte sen jag var i tonåren....det är typ 20 år! Helt sjukt! Men vi hade fått kontakt tack vare facebook, eller ja hans fru och jag har iaf varit i kontakt. Och via henne även farbror o jag. Och här sitter jag och gråter över en person som jag inte träffat på evigheter men som trots det betydde en väldans massa för mig!

JAg kommer alltid att sakna dig Pekka! Vila i frid och hälsa min mamma i himlen!



Postat av: Tant Kim | Design
URL: http://tantkim.blogg.se/ 2010-06-12 / 09:36:31

Ojdå. :( Jag beklagar sorgen, även om något är väntat kan det göra ont ändå.



Massa kramar

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?