Dag 3

Det går ff rätt OK. HAr hat lite hungerkänslor under dagen men inget som inte gått att överleva. Har kompletterat med lite grönsaker så har det funkat bra. Jag har tom ett mål kvar, efterrätten, som jag tänkte ta om en stund...

Har varit på Bo-möte nere i hyresgästlokalen och blivit frestad med Gudruns urgoda bullar och sockerkaka. Men tog så kalrt inget. Har jag bestämt mig så har jag! Hon har lovat baka goda bullar till Linus o Lovas kalas så då kan jag kanske unna mig en.

Vågen imorse var däremot inte riktigt med ...eller jo, den visar säkert rätt men det var ändå inte kul.

måndag 58,6 kg
tisdag 57,9 kg
onsdag 58 kg..... alltså upp 0,1 kg sen igår.

JA jag vet att man inte ska bry sig om vågens siffror varje dag men samtidigt känns det konstigt att man går UPP när man kör kur.....Nu har jag ju så klart en teori! Dag 1 körde jag strikt kur, endast vätska med en bar på morgonen. Dag 2 hade jag ju fått paketet med startkitet som innehöll även "mat" i form av pasta...visserligen en liten mängd men ändå....

Nu har jag ju kört samma mat idag så vi år se om vågen visar mindre sifror imorgon....

Återstår att se...
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?