Intressant!

Hmm ja, det här med vikten är ju ett intressant fenomen...

Kurandet tog ju slut igår och jag åt en shake till frukost, en nutrilettbar till lunch. Sen var det ju kalas och jag åt en bulle enligt planerna, en havrekaka slank ner i bara farten och några bitar chips (det var nog max 20 st). Stod på benen nästan i 5 timmar, städade ur lokalen och sen hem i käka middag efter sex. Då blev det 6 st köttbullar och lite potatismos. Och senare på kvällen några väl valda godisbitar, säkert 100 g smågodis. Gick o la mig vid elva och vaknade på natten av att jag hade magknip! Inte helt oväntat dårå...

Ett toabesök senare somnade jag om och nu på morgonen ställde jag mig på vågen igen bara för att kolla.....ner 0,2 kg till!

Ja inte gör det mig nåt, men jag trodde nog (trots toabesöket) att jag nog hade gått upp nåt 100 gram...

Nåja, ännu en dag med frestelser, idag kommer släkt o vänner på fika. :)
Postat av: Åsa (Valerina)
URL: http://valerina.wordpress.com 2010-05-09 / 15:33:03

Ja kroppen är ju spännande :D

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?