Jag är hemma igen!

Studieresan till Turkiet var helt underbar. Jag gillade Turkiet massor! Skulle jättegärna åka tillbaks dit. Vi hade inget kanonväder dock under veckan, men det gjorde ju inte så mycket iom att vi ju ändå skulle jobba. Gå runt på hotell är itne kul om solen gassar på för fullt. I regel sprack det ändå upp o blev soligt på eftermiddagarna. På fredagen var vi på utflykt på Manavgat floden och skulle även ligga o sola o bada på en strand i några timmar.....såg inte så lovande ut dock med moln och blåst...Men det sprack upp även den dagen coh vi lyckades få en härlig eftermiddag. OCh blev lite solbärnda, vissa mer än andra....Jag badade tom i havet! :D

Hemma har det ju tydligen varit kanonväder hela veckan jag varit borta. Och nu regnar det.....

Idag är jag hemma igen för VAB, Linus har ont i magen..... Han var hemma förra veckan oxå havla torsdagen och hela fredagen. Har ringt och fått en tid på vc till imorgon men kom på att jag kanske kunde få en tid direkt till barnmottagningen då vi ju varit där tidigare för samma sak.....De ringer upp mig 11.50. Håll tummarna!



Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?