OK summa sumarum!

Kurandet är över och sifrorna på vågen har alltså sett ut som följer:



måndag: 58,6 kg (Start)
tisdag: 57,9 kg
onsdag: 58,0 kg
torsdag: 57,7 kg
fredag: 56,9 kg
lördag: 56,8 kg (slut på kurandet)

Totalt alltså -1,8 kg.

Inte så illa pinkat! Nu är tanken att jag kör lite halvkur ett par dagar och återgår sedan till vv helt. Hoppas på att nåt av minuset iaf stannar kvar och inte allt kommer tillbaks.

Kurandet var en intressant upplevelse. Jag trodde i ärlighetens namn att jag inte skulle fixa det utan gå hungrig hela tiden men det gick över förväntan. Dern så kallade pastan man fick äta var inte god och jag åt faktiskt en bar istälelt för pasta en dag. Ungefär samma kalorimängd.
Kan dock konstatera att jag inte skulle vilja göra om det. Inte som det är nu iaf, jag är ju så pass nära mål ändå. Halvkur ett par dagar till och sen får det vara bra. :)
VV funakr ju trots allt bra och man får äta allt! :D

Kommer ändå att fortsätta rapportering på hur det går de närmaste dagarna bara för att själv ha koll.

Idag blir det kalas för både Lova o Linus. Mycket godsaker att frestas med men jag har bestämt att jag år ta en bulle, resten får barnen äta. :)



Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?