Skolelev för en dag!

IDag har jag varit ledig från jobbet och då passade jag på att vara med i skolan. Först var jag med Lovas klass i 2 timmar, sedan med Linus klass resten av tiden. Det var riktigt roligt och jag fick väen lära mig lite saker. Bla om hur fjärlien blir just en fjäril och att den "luktar" med sina ben etc etc. Men det märks verkligen på eleverna att läsåret snart är slut. Det var mycket spring i benen och många hade svårt att koncentera sig.

Vi hade även utvecklingssamtal med Linus fröken och han har fått ett åtgärdsprogram för att klara av sina mål för åk3. Han har ff lite problem med stavningen och det krävs att han läser mins 15-20 min i 5 dgr i v. Det blir start på det from nu. För när han läser mcyket ser han mer o mer hur orden stavas och kan få det ner i pränt. Jag kom oxå på den smarta iden att han skulle skriva dagbok under sommaren, just för att öva öva öva.....

Men nu mina vänner är det duschen som kallar! För som sagt JAG SKA PÅ BIO!!! :D
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?