Fredag...

så är snart arbetsveckan slut igen och det är såå skönt! Alltså missförstå mig inte jag gillarju mitt jobb men just nu är det så lugnt på jobbet så dagarna går så oerhört sakta. Och jag jobbar till 17.30 idag! Nåja, det blir säkert bra...

Emelie på jobbet fyller 20 år idag så henne ska vi fira!! Hipp hipp hurra för henne!!

Jag var till vv igår oxå första gången efter semestern och tack o lov så var den vågen iaf under 60 kg. Vikten visade 59,7, alltså en officiell viktuppgång på 1,7 kg på semestern. Det får väl betraktas som OK...eller? Med tanke på att jag inte räknade pp öht, åt mer än jag brukar, drack alkohol typ varje dag men motionerade oxå lite iaf...

Men det är ju NU som gäller och nu ör det bara på´t igen och köra vidare, vilket dock känns lite svårare tycker ajg nu när vi närmar oss jul... Det är julbord som vankas, pepparkakor och choklad.....än har vi iaf inte fått en massa choklad på jobbet från snälla kunder men det kommer säkert...Men det gäller och försöka stå emot!

Wish me luck....!!
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?