Förklaring??

Ja jag tror jag har löst gåtan för veckan: Varför jag varit så himla sugen på en massa ätbart, speciellt godis o choklad!?? Jo, svaret heter Mens!! OCh ok viss tänker ni,d et var ju inget nytt! Men för min del känns det som nytt. Jag har nämligen inte haft mens på 7 år! Mitt preventivmedel har gjort så att jag har sluppit eländet. Men för snart 3 år sen nytte jag till p-stav som kan innebära att man får mensen tillbaks. Vilket verkar ha hänt nu....

Visserligen har jag ju varit beredd på att det kommer troligtvis hända förr eller senare men man blir ändå förvånad när det väl händer. Nu får vi bara hoppas på att det inte medför en massa problem som jätteont i magen och humörsväningar...Jag har lite ont i magen igår, så där molande värk som man kan förknippa med mensvärk. Men det var inte så farligt jobbgit iaf.

Men en sak är säker, det är tur att det kommer nu och inte om 2 veckor då vi åker utomlands. Fast har jag otur så kan det komma igen när vi är där ju....Shit!
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?