Happy birthday to me

...eller nåt...:) Fredag kväll, jag har varit ledig hela dagen, varit iväg o hälsat på Anna i Vagnhärad, kom hem fixat middag, druckit vin...ja...en helt valig skön ledig fredag!

Varför då "happy birthday" ??

Jo, jag har korkat upp min vinflaska som jag fick i present av Sami. Jättegott vin var det. SÅ pass gott så att hela flaskan gått åt.....jag har alltså lyckat s dricka upp hela.... Eller ja inte än, har lite kvar i glaset. :D

Fredagkvällen har gått i Idol-tecken. JAg o barnen har kollat på idol. Maken tycker det är pest o pina o gick o la sig typ halv tio. Vad ska man göra då.....??

Fredagkvällarna är ju lixom IDOL-vigda.....Det är som Josefine Crawford sa imorse i The voice, IDol-säsong! Sen kommer julen sen schlager-säsong och sen sommarlov....Så klockrent o så sant!

Men goosh, IDOL....vilka bra männsikor det är med i tävlingen. Alla är så bra! Men Jay, vilken röst! Geir, vilken rutin o röst....Det finns ju lixom bara en vinnare men faaan vad svårt....( o nu är det inte bara vinet som pratar)...

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?