Varit så duktig idag!

Vi har städat hemma idag, riktigt ordentligt. Ajg började med att sortera tvätt, slängde in en maskin med tvätt o satte fart på den. OCh började rengöra badrummet.......det tog mig över en timme. Jag putsade kaklet, gjorde rent avloppet under badkaret och fixade i donade...maken gjorde rent i köket och sen dammsög vi geensamt (delade på det alltså) o sen skurade jag golven ordentligt....hängde upp tvätten och slängde i en till maskin....nu med handdukar som ju tar sån plats i tvättkorgen....putsade och fejade vidare, satte mig och vila en stund och sen iväg o slänga en massa skräp....Nånstans däremellan hade vi även hunnit slänga i oss lunch.... Och när vi ända var iväg så passade jag o Lova på att gå o handla lite på Ica maxi. Väl hemma böjrade vi med middagen som idag blev våfflor. Vissa åt med sylt o grädde och jag åt lite lyxigare variant med kaviar (stenbitsrom), creme fraiche o rödlök.

Och nu sitter jag här på soffan och är helt slut! Det blir en film, lite godis och resten av rödvinet som är kvar av flaskan jag öppnade igår...

Och njuter även idag av att veta att jag får sova länge imorgon igen om jag vill! :D
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?