Biljettsläpp

Ja då har man lyckats igen! Iron Maiden kommr till Sverige, Göteborg Ullevi nästa sommar ochd et var biljettsläpp idag. Som vanlgit är det ju alltid jättesvårt att få biljetter och jag ringde o ringde o ringde o blev aldrig framkopplad på telefon. JAg försökte gå in via ticnet.se och via livenation.se. Till slut lyckades jag komma in i en telefonkö, 36 min väntetid....men fad fasiken, jag var ju iaf i en kö! Under tiden lyckades jag även komma fram på livenation.se och fick spridda platser....först på var sin sida av arenen som jag absolut itne vile ha. OK att ha spridda platser någorlunda anära varandra....men inte på motsatta sidor av arenan. SÅ jag gjorde en ny sökning och fick 2 platser i samma sektionmen 2 olika rader, rätt så nära varann iaf. :D Bättre än inget alls! Så 1a juli 2011 kommer jag och Kaffe att befinna oss på Ullevi!!! Jihooo!!!!!

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?