Bloggtorka....

känner att jag eg inte har nåt vettigt att komma med så jag borde eg ijnte ens skriva ett inlägg idag...men gör en liten uppdatering iaf....

Helgen kom o gick med valet som den största höjdpunkten för hela Sverige. Tycka vad man vill så kom SD in i riksdagenn och jag kan bara säga att det kommer att bli intressant o följa vad som händer nu...Jag är inte så insatt i politiken att jag kan säga bu eller bä faktiskt......tycker politik är det tråkigaste som finns faktiskt!
Men nu är det som det är och vi kan inte gör anåt åt det. Alla pratar om valet nu och jag som hade hoppats på att man slipper allt valsnack nu efter valdagen....

Min höjdpunkt i helgen var hur som helst i fredags då jag, Anette, Monica o Kenneth gick på Gröna Lund för att se på Europe! Inne på grönan träffade vi på Monicas arbetskompis och hans bror oxå som var med oss under kvällen. Vi hade hur roligt som helst och Europe var ju kanon - vad annars?? :D Efteråt hamnade vi på en pub nära slussen och jag o Anette var hemma kl 3 på natten. Lördagen var således rätt seg......men så värt det!!

Igår började jag om veckan då med jobb först så klart och sedan core och spinning på gymet. Jag har iaf fått in nån kontinuerlig motionsform - mina måndagar är heliga!  Dessa pass vill jag absolut inte vara utan, så är det bara. Nu gäller det bara att hitta några pass till i veckan som funkar bra tidsmässigt....

Postat av: .:Sabina:.
URL: http://mitteget.wordpress.com/ 2010-09-21 / 19:28:20

Tråkigt med politik kan man få tycka, men visst kan vi göra något åt att vi har ett parti i rikstagen som inte tycker att alla människor har samma värde. Vi behöver under den kommande 4-årsperioden titta på varför det blivit så här - varför är människor så rädda för det annorlunda, varför anser man att människor födda utanför Sveriges gränser skulle vara ett hot. Så att vi inte kan göra något åt det köper jag inte!

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?