Host host host!

Ja då hostan den fortsätter och träningen har fått ligga på is i 2 veckor. Inte roligt men vad gör man...? Hostan är på bättringsvägen känns det som så jag tror att jag nog skippar att ringa läkaren trots att jag sa att jag skulle göra det idag ifall hostan var kvar...men det är ju inte alls lika besvärande. Dessutom fick jag tag på cocillana förra helgen som hjälper....
Men i lördags var jag rätt risig och funderade starkt på att skippa studieresan med jobbet. Är dock glad att jag inte struntade i det för vi hade superskoj! Stämningen var på topp o det var roligt att träffa alla medarbetare i de andra butikerna och faktiskt så fick vi en hel del nyttig information. det blev en massa god mat och en hel del alkohol oxå. Öl på konferensen, vin innan och efter maten och sen drinkar hela natten lång.....
Då var det ju inte så konstigt att jag inte fick minus igår hos VV. Dock fick jag endast ett plus på 0,1 kg och det tycker jag är rätt fantastiskt med tanke på helgens bravader. Jag vet ju exakt varför jag inte fått minus så jag är inte ledsen. Dessutom har jag ju inte kunnat träna heller.. Men ett minus nästa vecka då?? Det satsar vi på!
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?