Skithosta!

Ok en sak att man är fökyld och har lite så där lagomhosta. Men det här är banne mig inte roligt! Jag hostar o hostar o hostar ohc tror att lungorna ska komma ut pga det. Tar lite hostmedicin, astmamedicin etc och det hjälper en kort stund...sen börjas det om o om ingen...

Upptäckte natten till igår att det inte var någon ide att försöka ligga ner paltt o sova. Så inatt hade jag buffat upp ett par kuddar så jag ahde höjt överdelen av kroppen. Det hjälpte väl säkert en aning men likförbannat vaknade jag ett par ggr under natten för att hosta. Vid halv sex gav jag upp sängen och gick o la mig i soffan där jag mer elelr mindre satt o sov. Kvart över sju gav jag upp alla försöka att sova och har sedan dess varit vaken. Jag har läst, tagit hostmedicin (fick tag på lite cocillana etyfin igår kväll av en vän) och astmaspray. Jag har även testat att andas in kokande saltvatten.

Det enda positiva med allt hostande är att magmusklerna får jobba!

Och till råga på allt så ska jag åka iväg med jobbet till Åland idag. Och som jag känner mig nu så ska det gå. Bara det inte bllir värre. Vi åker hela gänget, alltså även Örebro, Gävle och Borlänge. Vi blir tydligen runt 18 st som åker. Ska bli kul o träffa alla igen, det händer ju inte allför ofta. Det blir en massa matnyttig info på konferensen på Cinderella, vi ska se på ett par hotell på Åland och sen åker vi hem med Amorella imorgon em.

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?