Snart dags för jobb

och jag sitter här i köket, lyssnar på RIXfm, Morgon Zoo och dricker en kopp kaffe! Lugnet har lagt sig efter att barnen har lämnats på skolan. Idag vardet faktiskt en rätt lugn morgon, utan bråk o stress. Kan ha men en utvilad mamma att göra.....

Jag var iväg och tränade igåroch tack vare det var man så där lagom trött på vkällen och somnade fort. I söndags var jag på en stavpromenad på 68 min och kännde att det gick så pass bra att jag vågade mig på spinning o core igår. Mend et var bra motigt först. Könnde mig oerhört lat på jobbet och tyckte att jag nog var värd en dags vila till.... Men sen sansade jag mig och tog mig iväg till gymet iaf. Det är ju enda dagen jag hinner dit iom at det är föräldramöte idag och imorgon och på torsdag jobbar Putte över.

OCh jag vöerlevde passet! Visst konditonen var väl si sådär och jag var helt slut efter passet. Sista låten fick jag "fuska" o satt ner typ hela låten...men jag var kvar hela passet och jag cyklade hela tiden! Och jag klarade mig med bara 2 puffar astmaspray! :D

Snart kommer väl oxå träningsvärern efter core-passet....men jag är nöjd med mig själv helt klart!
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?