Målviktstankar...

Idag var jag iväg till vv igen som vanligt på torsdagar och fick tack o lov ett minus på vågen. Minus 0,4 sen förra veckan och vågen står nu på 57,2 kg.

Kommenterade dock för min vv-konsulent om att det verkar vara så himalns svårt att bli av med dessa sista kilon. Verkar som min kropp itne vill gå ner. Jag har ju satt mitt mål på 55 kg och jag harvar fram o tillbaks på 57 kg.... Då kontrade hon med att jag kanske skulle tänka om med det här med målvikten. Att jag kanske ska ta ett högre mål för att faktiskt komma i mål, få gå jämnviktskursen och sen bli guldmedlem och få känna av om det är 55 jag vill vara på elelr nåt mer eller tom mindre. Så vi har nu gemensamt beslutat att jag ska ha 56 kg som målvikt, lite psykologiskt oxå för att släppa fixeringen vid just 55 kg. Då har jag dessutom 2 kg upp till övre gräns på bmi och det
är ju just +-2 kg som gäller vi jämnvikt sedan.

Så nu har jag alltså 1,2 kg kvar till min målvikt! Det ska jag ha nått senast den 1/6 kom vi överens om, för att sätta lite press iaf. Och det ska jag fixa! Eller hur!? Så är det!!
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?