Barnbasar

Ja då var det äventyret över då. Jag och Lova har tillbringat dagen idag emd att sälja barnkläder. Vi kom till stället kvart i tio och skulle lasta in alla kläder och packa upp o fixa o dona. Upptäckte då att jag glömt alla galgar hemma! Hade endast några få små galgar så det var bara att använda dom så gott det gick.... Dock lyckades jag då itne "visa upp" alla saker jag ville lika bra så det gick väl somd et gick.... JAg gick iaf med vinst och tjänade ca 1500 kr, så helt illa och värdelöst var det ju inte. Dock hade jag med facit i hadn behövt vara ltie mer organiserad kanske.... Men det är ju bra att vara efterklok..:D
Jag glömde oxå resesängen hemma! Den hade jag ju tänkt försöka sälja...

Jag förvånas oxå av att folk är så fräcka ibland. Jag sålde mer eller mindre alla plagg för 10 kr o ändå har folk mage att pruta?!! Nej där går gränsen. Jag tyckte jag redna var så billig så att sälja kläderna ännu billigare var itne ett alternativ.

Nu har jag ff en del kläder kvar dock och ska väl orka sätta mig ner och fota saker o ting och sätta ut på Tradera... Fast inte idag! Nu är jag helt slut i kroppen, ryggen värker och jag vill bara sitta här på soffan o bara vara........
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?