Helg!

Nu har jag helg! Härligt härligt! Nyfriserad är man oxå o allt!  Detta är resultatet av min belöning sen jag blev normalviktig för nån vecka sen. När vågen äntligen visade på en siffra som indikerar normalt BMI. :D



Dagen på jobbet var rätt lugn och nu laddar jag inför helgens roligheter. Imorgon har jag tagit ledig (jobbade ifs förra sändagen istället) för att kunna följa med Putte till Sabbatsbergs sjukhus där han ska genomgå en gastroskopi i sövd tillstånd. Jag följer med för att vi fortare ska kunna åka hem efterspom jag ju kör istället för honom. Hade inte jag följt med skulle han få ligga kvar och vakna till längre.. Det är iaf förhoppningen, vi får väl se.

Jag laddar med att ha en fulladdad iphone och en bra bok med mig!

Sen på lördag är det kryssning som gäller för min del. Agentkryssning med Birka står på schemat och det ska bli riktigt roligt! Klackarna i taket!!
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?