MIdsommar helg!

Midsommar - det betyder 3 dagar ledigt för min del i år! Veckan som gått har varit intensiv, vi har haft massor att göra på jobbet och knappt hunnit plocka upp samtal, än midre hjälpa folk i butiken! Men det har gått, på nåt märkligt sätt! :D

Så när torsdagen väl kom och arbetsdgaen var slut så såg jag verkligen fram emot att komma hem och bara vara. Min plan för helgen har varit att inte göra mycket, bara vara och slappa och samla krafter inför kommande arbetsvecka. Måndagen efter midsommar brukar vara den jobbigaste dagen på hela året.....Får väl se hur det blir!

Hur som helst har jag nu då lyckats med att verkligen slappa - till den grad att jag blev sjuk på midsommarafton. Sjuk eller värsta allergichocken! Ögonen rinner, näsan rinner och jag nyser konstant. Idag, midsommardagen, nyser jag inte lika mycket längre men ögonen rinner och jag är snorig...Så ja, slappna av var ju bra.....spec om man tänker bli sjuk! Nåja, jag är hellre sjuk denna helgen än nästa!

För dår är det mammas minisemerster! Iron Maiden hägrar på Ullevi! OCh gott sällskap av Kaffe o Conny hela helgen lång!!
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?