Jaha, vad säger man?

Bloggandet har ju itne gått så bra de senaste dagarna......

HAft mycket att göra på jobbet och väl hemma så har jag bara jäst....mest ifs framför datorn men med olika spel som inte kräver så mycket tankeverksamhet....

MEn att det ska vara så svårt att blogga!

Så nu gör jag ett nytt försök då....

I helgen hade jag och maken lite egentid. Vi åkte iväg på kryssning med Birka Cruises med goda vänner och åt och drack gott. Dansade en hel del oxå. Badade bubbelpool på lördagen och handlade taxfree o åt gott igen. Kom hem på em varpå jag fortsatte min färd mot Östgötakällaren där jag ahde träff med Sabina o familj o vänner och sen drog vi vidare mot Globen och melodifestivalen.

På Globen var det en enorm skön stämning som vanligt. Massor med bra låtar och finalen slutade exakt som jag ville. Erik Saade vann! :) Efter att finalen var slut hängde vi i hotellobbyn en stund och sen åkte jag hem med pendeltåget.....var hemma vid halv ett på natten vilket var oerhört skönt! Jag var superdupertrött då! Söndagen gick i lathetens tecken.....satt bara o jäste hela dagen! :D

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?