Uppdatering igen då..

vad bra det går för mig att blogga....jag lixom glömmer av det jämt!!
Hur som helst så tänker jag försöka skriva ett inlägg igen. Helgen är snart över och den har varit väldigt innehållsrik. Jag jobbade igår först till två och skjutsade sedan killarna till innebandyträningen där jag oxå stannade kvar för att kolla o umgås med andra föräldrar. Idag har killarna haft sin första seriematch mot Hölö/Järna och den vann dom med 7-5. Det var riktigt roligt att se killarna i action igen! Alla var så taggade och spelade kanonbra!
Sen har vi varit iväg till Nykvarn på Turinge marknad där jag hittade en ny handväska äntligen! Som jag har letat och tänkt köpa när jag varit iväg på olika ställen (bla i Kina hade jag tänkt hitta nåt). Köpte även två par tights till mig själv och så fick Lova ett par. Annars var det eg samma saker lite överallt, olika försäljare bara. Men det var trevligt och vara iväg och det var dessutom himla fint höstväder ute. Fast kallt!
NU ska jag iväg tll affären för att köpa ingredienser till dagens middag, Kassler Bombay! :)
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?