Höst!

Helt plötsligt har det blivit höst! I söndags var det fint väder, jag gick med mina capribyxoe o sandaler och tyckte det var så skönt med sol o värme. Måndag morgon vaknar man upp och upptcäker att det bara står 13 grader på termometern! Jadå, hösten äör verkligne här med buller o bång.  Inga problem ifs, det är fint med hösten, men det kom ju så snabbt och oväntat igen! Samma sak varje år....

OCh till kuppen har jag gått o blivit sjuk! Lova har varit sjuk i feber och haft ont i halsen sen i lördags, men mår nu bra. Jag ligger här med rinnande näsa, nyser så fort jag rör på mig och har även feber. Pest o pina! MEN jag hann g¨o träna igår innan det solg till ordenltigt. HAde lite känningar att kanske nåt var på G när jag gick, hade lite lite huvudvärk, men tänkte att prommmis till gymmet o lite träning blir ju bra medicin. Jojo, aerobicen var en pina, men jag genomled hela passet. Sen styrketränade jag oxå i 30 min när jag ändå var där. Sen hade det lagom börjat regna oxå när jag skulle hem, men hade ju inget val utan stavgick hem tappert. Och som tack ligger jag alltså här o är sjuk....

Imorgon får Lova gå på dagis iaf, nu är hon pigg och mår bra. Så får jag oxå vila ordentligt utan och behöva passa upp henne hela tiden.
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?