Förvirrad...vaddå? :)

Idag gick ajg som vnaligt och lämnade barnen på dagis resp skolan. Gick till jobbet och kännde mig allmänt trött och seg så promenaden idag känndes extra jobbig, men det gick ju ändå. KOmmer till jobbet och sanckar lite skit med Susanne och ska kolla på schemat... och upptäcker att jag eg skulle ha börjat först kl 11.30 idag!!! Hmmm i vanliga fall jobbar jag alltså 9.15 på onsdagar, men idga skulle jag ha jobbat 11.30-17.30. Jaja, jag var ju ändå på jobbet så jag kunde ju lika gärna börja kl 9. Fick ju istället ett par extratimmar. :)
Planeringen med vår shopping inför festen på fredag gick ju dock åt stöpet. Vi skulle eg iväg kl 16.30, men iom att jag ju inte skutade förresn kl 17.30 så åkte vi viäg då först. OCh det ble jag, Pasi Och Johans som fick sköta inhandlandet, för Jessica har blivit dålig.....Bara hoppas hennes magen inte ballar ur helt, hon måste vara frisk på fredag!!!!!! Det är ju dagen D, för fest!!

Nåja, nu har vi iaf hanldat, massor, så vå¨r akära dagisförknar kommer att få jättegod middag på fredag och en hel del att dricka till. Vi köpte 4 boxar rött vin, 2 boxar vitt och så har vi 2 plattor med öl. Det får helt enkelt lov att räcka!! (Bara så du vet Michaela:) ).

Nu ska jag snart gå o sova, är lite seg idag som sagt och imorgon är en ny dag igen!! Men först ska jag se till och lämna en stegrapport. :)
Lördag 3/3: 9444 steg, varav 4566 raska i 42 min
Söndag 4/3: 8189 steg, varav 3108 raska i 32 min
Måndag 5/3: 8623 steg, varav 2988 raska i 25 min
Tisdag 6/3: 14133 steg, varav 6521 raska i 53 min
Onsdag 7/3: 10698 steg, varav 2786 raska i 26 min
Postat av: Mika
URL: http://www.mika83.blogg.se 2007-03-07 / 23:01:40

det ska nog räcka, bara jaf får vita vinet haha =)

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?