Sjukstuga var det här

Eller ja, vi börjar faktiskt bli lite bättre. Det började med att Lova vaknade mitt i natten mot tisdagen och kräktes, i min säng ska tilläggas!! Det var bara att gå upp, ta bort påslakanet och hoppas på att täcket klarat sig. SOm tur är så hade det inte blivit nåt på täcket. In på toalette och tvätta av Lova lite och sen gick vi o la oss i hennes säng med en hink brevid sängen. Det belv en väldigt orolig natt med kräkningar till o från hela natten. Väl på morognen kännde jag mig nästan illamående. Vi gick upp o Lova ville prompt ah välling. Och det gick bra att dricka det. Men det var nästintill det enda hon åt på hela dagen. Drack saft gjorde hon iaf. Hon kräktes iaf inget mer den dagen, gick bara på toa ett antal gånger för att tömma tarmen... JAg hade ont i magen hela dagen men kräktes inget som tur är. Igår mådde jag sen mycket bättre i amgen, hade knappt näågra känningar alls, Lova däremot kräktes på morgonen igen. Sen åt hon frukost lunch o middag och fick behålla allt så hon är nog mer eller mindre kurerad nu. Jag däremot var helt sänkt av min förkylning istället. Ont i huvuvet, näsan rann och nysningarna kom tätt. Gick o la mig redan vid nio igår kväll, orkade inte hålla ögonen öppna. Idag mår jag bättre men har ff huvudvärk. Kul och tillbringa lediga dagen med att vara sjuk.......Nåja, jag tar det lugnt även idag så kanske vi orkar hitta på nåt imorgon då vi oxå är lediga. Linus är iaf hemma hos ett par kompisar och leker så han har iaf nåt att göra.
Postat av: Anonym
2007-03-02 / 09:49:24

usch stackare, jag bara fasar för första magsjukan!!

krya på dig!! syns om en vecka =)

kram

Postat av: Mika
URL: http://www.mika83.blogg.se 2007-03-02 / 09:49:52

det var ju jag =)

Postat av: Monica
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/ 2007-03-03 / 16:38:31

Jag har ny bloggadress om du vill kika in.
Ikväll blir det spännande......

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?