Återbesök på BVC

det har vi varit på idag. Lova fick ju komma tillbaks för att kolla synen än en gång då hon inte såg sista raden förra gången vi var där. Men det var ju precis som förra året, klart hon såg mycket bättre när hon inte var spänd o trött. Tjejen ser perfekt, satt bara och skrattade igenom undersökningen och pekade på rätt bokstäver! :)

Ja och juni bara rusade förbi. Midsommar skrev jag senaste inlägget och det var ju inte igår direkt....

Putte jobbar i 4 dgr till sen börjar hans o barnens semester. Själv har jag ytterligare 2 veckor kvar sedan innan jag får gå på semester. NÅja, kanske vädret hinner bli bättre tills dess? Igår regnade det massor, idag är det oxå ff grått och småregningt....

Träningen går oxå finfint. Sista veckan som Gröndal har öppet så jag måste ju dit så klart. Har fått dra ner lite på tiden på gymet då Linus uttryckte sig häromdagen att jag jämt var borta  tränade...eller jobbade...Så nu ber man snällt barnen om lov innan man går o tränar! :)

Men idag blir det inget. Ska snart traska iväg till jobbet ch jobbar ju till kl 19. Har dock hunnit gå i 69 minuter redan. Först hem från bvc och sen när jag lämnade barnen. Linus går ju i Blombacka nu på sommaren och Lova på Blomman i Brolunda denna sista veckan. Det blir extra promme det!!
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?