Celebert besök och Iron Maiden

Har ju glömt berätta att jag haft celebert besök. Mina två vänner från ungdomens tider i Finalsn har varit här. Den främsta orsaken var ju så klart Maiden konserten som jag hade fixat biljetter till. Men tjejerna kom redan på måndagkvällen coh bodde på hotell i Sthlm och letade sig till Södertälje på tisdagkvällen. Så efter att jag slutat jobba på tisdagen kl 19 följde tjejerna med hem till oss för en fika och pratstund...och massage!! J har ju utbildat sig till massör så hon var snäll nog o ge mig massage!! Underbart!!!!

Sedan på onsdagen var det alltså dags för Maiden konsert. Jobbade först till kl 15 sedan rusade jag till tåget och hann med det som gick 15.18!! Väl framme var det dags för möte med tjejerna, Stefan och co. Vi begav oss till Kellys där de serverar billig öl, 19 kr för en flaska. Kanoners! Till Sthlms stadion kom vi lagom efter att förbanden hade spelat men så pass att vi ändå hann i tid för Maiden. Sååå bra konsert igen och så värt pengarna!! Det var verkligen roligt att komma iväg och få se ett sånt fantastiskt band splea live, spec som dom ju oxå gillar den svenska publiken. Synd bara att man inte har pengar och åka till Göteborg den 23e juli då de spelar på Ullevi.




Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?