Wii Fit

Idag har jag återigen tränat på den trevliga Wii Fit-brädan. Hur roligt som helst!!

Körde 35 min på konditionsövningar, sedan balansoch styrkeövningar. Totalt 55 min. Varmt och jobbigt och såå kul! Tacka vet jag våran fläkt som vi har ståendes i vardagsrummet!! Styrkeävningarna var jobbigare än jag trodde de skulle vara så nog är det regelrätt träning det där, det kan jag lova. Bra komplement till vanlig träning det är ju ett som är säkert.

Förutom det så har vi varit till badstranden i Tunanäs idag. Det var så härligt och varmt och underbart!! Jag som ju inte haft möjligheten att var med och bada tidigare, har ju jobbat, tyckte det var kanon!! Och jag har faktiskt badat!! Förra året blev det inget dopp i svenska vatten så detta var ju helt klart kanonskönt! Och värmebäljan ska hålla i sig ett tag till.....


För den som inte vet så har jag alltså semester!!! I 3 härliga veckor!! :) Om en vecka åker vi till Åland där vi hyrt en stuga. Ska bli skönt och få lite miljöombyte. :)

Har lovat återuppta mina stegrapporter oxå...en önskan från vår käre USA-kusin. :) Så här kommer en, håll till godo!!

Söndag (idag) 11876 steg, varav 1969 raska i 13 min ( dessa samlades under wii-fit spelet) :)

Så det får bli stratskottet för stegrapporterna då. :) Lovar hålla er uppdaterade!!

P.S. Stavarna ska med till Åland. :)

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?