Wii Fit

Måste ju vara det bästa som spelvärlden kommit på!! Hur roligt som helst och inte sitter man ju still heller när man spelar. Först när vi köpte Wii konsollen så blev jag glad då det ju fanns en massa olika sporter man kunde spela. Man kunde liksom kombinera nytta med nöje samtidigt när man spelade tennis, bowling, baseball etc.

Och nu detta Wii Fit!! Det finns yoga, balansövningar, styrekövningar och aerobicsövningar ( dvs konditionsövningar). JAg har testat några av balansövningarna och så en del aerobicsövningar. MAn ska bla springa runt olika lopp, den första tiden var typ 3 min, sen avancerade man och fick längre lopp att välja mellan. Den sista jag "sprang" var på 11 min. Perfekt om man tex springer det loppet x 3. :) Svettigt värre, det kan jag lova! Step körde jag oxå, ltie olika kombinationer ochd et tar lite tid innan man hajar hur det funkar.... Men det måste som sagt var det absolut bästaste tv-spelet som någon kommit på!! Tom jag gillar det ju!

Och jo en grej till, spelet räknar ut ens bmi, man kan sätta viktmål etc.....hur kul som helst!!
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?