Lata dagar

Ja ibland behöver man bara vara och ta det lugnt lugt.....Idag har varit en sån dag. Har inte gjort många knop idag förutom att jag var till affären en sväng för att handla lite tillbehör till middagen. Jo o så har jag så klart lagat middag oxå, det vart tacos idag.

Vad har jag gjort då? Jag har läst, är inne på den 3e boken med Camilla Läckberg, Stenhuggaren. En himlans bra bok som rä svår att lägga ifrån sig. OCh så har jag oxå tittat på Friidrotts-VM. Älskar jua tt se på friidrott och spec när det är stora mästerskap. IDag är det dags för den stora händelsen, herrarnas 100m final. Fast först semin som börjar vilken minut som helst. Det som det pratas om rä ju Bolt mot Gay, vem vinner??? Ska bli spännande.....


Igår var vi ju på släktträff ute i Järna och jag belv kär! Kär i ett hus!!! Peter, som vi var hos, har ett helt fantastiskt hus som jag vill ha!! JAg såg framför mig hur jag skulle möblera, vilket rum som skulle bli vårt och vilka barnen skulle ha.....Hans hall var en dröm! Hööögt upp till taket och jag kunde se en stor hög julgran  framfrö mig......Drömma får man väl eller hur?? :)

Så nu är man än mer sugen på att köpa hus!! Vi kollar massor på hemnet kan jag ju säga.....


Nähe, nu är det dags för semi!!!!
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?