Skolstart= sjukdomar??

Ja då var ju skolan igång igen och det brukar ju innebära sjukdomar....eller? Här i vår familj är det iaf ett faktum! Linus har ju varit hostig rätt länge ifs, sen lyckades jag med konststycket att bli sjuk i helgen och på fredag kväll när Lova skulle gå o lägga sig så tyckte jag hon såg väldigt glansig ut i ögonen och hade röda kinder. Kollade tempen och javisst, 38,8 grader! Så det var brar för damen att vara hemma fårn skolan igår. Febern har tack o lov inte varit så hög och idag ligger den strax över 37 grader så kanske kanske hon är bättre tll imorogn? Allmäntillståndet är det iaf inget fel på, hon är hur pigg som helst!

Igår var Putte hemma o VABade, vi hade lite ont om folk på jobbet. Det var jag, Jenny o Pool-Susanne. Men det gick rätt OK iaf. Idag är jag hemma och det är rätt skönt faktiskt med tanke på att jag ju precis varit sjuk själv.  Jobbade ju med rinn-näsa både fredag kväll och på lördag. Men tack vare Otrivin Comp så mådde jag mycket bättre redan på söndag. Nu har jag då alltså en envis hosta och snorighet kvar...Så en lugn dag hemma är vad som behövs kanske??
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?