Aj aj aj

Jag har ont! I mina ben! Aj som f*n säger jag bara! Men vill man vara fin får man lida pin...eller nåt....:)

Jag var iväg och tränade bodypump igår för första gången på länge. Det var himlans roligt och jobbigt samtidigt. Jag trodde helt ärligt att jag skulle dö på kuppen! Jag har ju styrketränat under mitt uppehåll från de olika passen på gymet men då får man ju inte alls upp flåset på samma sätt som på BP. OCh man tar i med stången och vikterna på ett helt annat sätt än på vanlig styrketräning....Så ja jag gillar BP massor, även fast jag idag får lida...Jag har inte haft sån här träningsvärk på länge! Samtidigt säger man ju att man iaf vet att man gjort nåt nyttigt och bra för kroppen!

Postat av: Åsa (Valerina)
URL: http://valerina.wordpress.com 2009-12-09 / 22:54:14

Precis,,,man vet att man har jobbat när man har ont överallt :D

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?