Nyårsafton

Jaha, dags att summera året som gått eller...? Orkar man det eller ska man bara se det som ett år som gåt och blicka framåt....

Vi har blivit ett år äldre, ett år klokare (?). Upplevt en hel del bra och dåligt. Det som ligger färskast i minnet är ju så klart Thailandsresan....ah så jag längtar tillbaks. Speciell nu när det återigen snöar ute och det är kallt som attan.....

Lova blev ju en stor tjej och slutade på dagis. &-årsverksamheten flyter på bra och hon trivs kanon. Nästa år ska hon börja skolan på allvar, min stora tjej! O Linus kämpar på med sitt och är urduktig på matte! Hoppas intresset fortsätter att hålla i sig...

År 2010 blir året då jag äntligen ska lyckas nånmin målvitk har jag bestämt! Det ska inte vara en omöjlighet, jag vet det! Hur länge har man inte kämpat fram o tillbaks med dessa envisa kilon....Men nu måste jag lyckas!

År 2010 blir oxå året då jag återgår till min heltidstjänst. HAr ju jobbat deltid sen Lova föddes men nu känns det som rätt tid att gå upp till 100% igen. Vi har haft en hel del omorganistioner i företaget och det känns som en nystart....o vad blir inte bättre då än att även jag får en nystart! Och det betyder ju mer pengar i plånboken....:)

Årets sista dag firas hemma hos Anette o Andre. Vi ska dit och äta och dricka gott och umgås. Först måste jag dock se till att få efterrätten klar.... ska fixa ett par kladdkakor att ta med... :)

Vad ska ni göra denna sista dag år 2009?


Gott nytt år önskar jag er alla!





Postat av: Åsa (Valerina)
URL: http://valerina.wordpress.com 2010-01-01 / 00:51:47

Jag ska också nå m¨lvikt och stanna där under 2010,,,,,det bara måste bli så :)



Kram

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?