Snö snö snö

Massor med snö har vi äntligen! Det är ju helt fantastiskt, barnen är lyriska. Och på köpet kommer all kaos.....Kaos i trafiken, är vad jag pratar om! SMHI har förvarnat i en vecka om att det kommer komma mycket snö och ändå blir det helt kaotiskt och blogbilarna hinner inte med etc. Varför kan man inte förbereda?? Man vet om att detta händer varje år, se till och var förberedd för i helskotta!

Idag fick jag gå i kylan och blåsten pga att bussarna inte gick. Det stod stilla pga att de inte kunde åka i backarna, det var helt enkelt för halt. Som tur är så har jag itne så långt hem, det tar i vanliga fall ca 20-25 min. Men just nu mår itne jag så bra, har jätteproblem med kylan pga astman. Mina luftrör samarbetar inte alls. Så ja jag säger helt ärligt att jag hade gäran åkt buss idag men men...

Men håll med om att det är lite häftigt med så mycket snö? Kaos eller inte!

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?