Tallinn Here we come!!

Ja, hastigt och lustigt bestämde vi oss igår kväll att vi drar till Tallinn på kryssning idag. Så sgat och gjort, åkte till jobbet för att fixa biljetter och ikväll åker vi alltså kl 17.45 och kommer hem tisdag morgon. Har bokat A-hytt (med fönster alltså) och buffe o frukost t/r. Vi kännde att vi inte hade nån lust och sitta hemma o uggla, dessutom ska ju vädret inte vara hejdundrande fint här hemma iaf imorgon..........

Och tack vare att jag var tvungen och ta mig till jobbet så fick jag mig en rask promenad på 40 min idag. Jag kunde förståss ha tagit bilen, men varför skulle jag när jag lika gärna kunde gå o få lite gratis motion samtidigt?

Så bilderna fr Mumin och Kolåmrden alla väntar på ivrigt (???) får ni snällt vänta på i några dagar till!
Postat av: Åsa (Valerina)
URL: http://valerina.wordpress.com 2009-07-23 / 23:00:02

Helt OT,,,men får jag länka till din blogg från min blogg?

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?