Helt slut!!

Ja då var helvetseveckan här då! Den veckan då vi har som mest och göra på jobbet vill säga! Att det alltid ska vara så! Veckan efter midsommar är alltid väldigt hektiskt och jag undrar eg varför....Varför ska alla komma på jut denna veckan att allt ska bokas, betalas etc.....

Hur som helst så bara flög dagen förbi på jobbet och mentalt är jag helt slut just nu! Ska snart ta mig iväg till Gröndal för ett aerobics-pass. Träning är en bra motpol till jobbet och rensar ju både kropp o järna. Och oftast blir jag ju faktiskt mycket piggare efter att ha tränat.....

Igår var jag o Anna iväg på en timmes promenad på kvällskvisten och det var skönt. Idag promenerar vi till aerobicen så det blir liksom bonus! För vet ni mina vänner? Det är varmt och soligt ute!!! Vi kanske trots allt får en sommar i år.....
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?